LLiçà d'Amunt

Ajuntament de Lliçà d'Amunt
Escut Ajuntament de Lliçà d'Amunt
|
 

Oficina d'Atenció a la Ciutadania (OAC) de la Policia Local

 


OAC de la Policia Local

 

 Oficina d'Atenció de la Policia Local de Lliçà d'Amunt

 

Funcions

 
Les funcions que aquesta àrea desenvolupa de manera diària són:

  • Atenció, assessorament i informació al ciutadà telefònica i presencial.
  • Instrucció de denúncies per infraccions penals.
  • Tasques administratives relatives a informes de caire policial, a sol·licitud d'interessats i companyies asseguradores o de derivació als diferents departaments de l’Ajuntament o d’altres administracions.
  • Gestió del procediment administratiu de retirada vehicles abandonats a la via pública.
  • Assignació i coordinació de serveis a les patrulles.
  • Assistència a demandes dels agents de servei al carrer.
  • Gestió de recollida d’animals a la via pública

 

Tràmits

Els tràmits que els ciutadans/es poden portar a terme a l’OAC de la Policia Local són:


Tramitació de denúncies penals

 

Els ciutadans/es poden interposar denúncies per infraccions penals les 24 hores del dia els 365 dies de l’any.

 

 

Expedició d'informes

 

La sol·licitud s’ha d’efectuar per mitjà d’instància que s’haurà de lliurar a l’OAC de l’Ajuntament conjuntament amb el comprovant d’haver satisfet la taxa corresponent:

 

  • Informe policial ordinari
  • Informe policial amb fotografies
  • Informe policial amb croquis
  • Informe policial amb fotografies i croquis

 

 Expedició DNI
 

Aquest tràmit es fa efectiu amb cita prèvia (data i hora) que s'atorga a l'OAC de l'Ajuntament. El Cos Nacional de Policia, per mitjà d'una Unitat Mòbil, és l'encarregat de la tramitació i expedició del DNI.

 

Documentació necessària per 1a inscripció:

  • Dues fotografies recents ( en color amb el fons en blanc).
  • Certificat d'inscripció de naixement expedit pel registre Civil (partida literal de naixement), vàlida tres mesos des de la seva expedició.
  • Certificat d'empadronament, vàlid tres mesos des de la seva expedició.
  • Si és menor d'edat haurà d'anar acompanyat del pare, mare o tutor legal, aquest amb el DNI en vigor.
  • Abonament de la taxa que el cobra el Cos Nacional de Policia per la tramitació i expedició del DNI per primera vegada que ascendeix a: 10.30 euros.

 

Cessió de vehicles

 

L’OAC tramita la retirada de la via pública i la baixa de vehicles abandonats o en desús, d’ofici, per denúncia o per cessió. El tràmit, la retirada i la baixa definitiva a la Prefectura Provincial de Trànsit són totalment gratuïtes.

 

 

 

Recollida de vehicles del Dipòsit Municipal, retirada de vehicles de la via pública i immobilitzacions

 

Els titulars de vehicles retirats de la Via Pública, poden sol·licitar el retorn a l’OAC de la Policia Local prèvia satisfacció de les taxes.

 

 

Recollida de gossos 

 

Per al retorn d’animals domèstics o de companyia que hagin estat retirats de la Via Pública, els propietaris o titulars s’han de dirigir a l’Ajuntament en horari d’atenció al públic. Per al retorn de l’animal fora d’aquest horari cal dirigir-se a L’OAC de la Policia Local i abonar les taxes corresponents.

 

 

Comunicacions de crema 

 

Les comunicacions de crema es tramiten a l’OAC de l’Ajuntament, fora de l’horari d’atenció al públic, es poden tramitar a l’OAC de la Policia Local.

 

Llegeix el contingut de la pàgina

Imatges relacionades

  • Seu de la Policia Local de Lliçà d'Amunt

    Seu de la Policia Local de Lliçà d'Amunt

  • Vehicle de la Policia Local

    Vehicle de la Policia Local

Documentació adjunta

© Ajuntament de Lliçà d'Amunt · C/ Anselm Clavé, 73 · 08186 · Tel. 93 841 52 25 · Fax. 93 841 41 75