Còpies compulsades de documents municipals

Consisteix en l'emissió del duplicat d'un document original que estigui en poder de l'Ajuntament, compulsat o autenticat per aquest Ajuntament.

Per realitzar de forma correcta el tràmit per Internet s'han de seguir tres passos:

  1. introducció de les dades,
  2. validar les dades introduïdes per verificar que siguin correctes i fer l'enviament del qüestionari,
  3. confirmar el tràmit, en aquest últim pas el sistema generarà un número de registre intern de la sol·licitud. Si no es segueixen aquests tres passos la sol·licitud no s'ha fet de forma correcta, i per tant, no podrà ser tramitada per l'Ajuntament. 

Avís: els arxius amb extensions diferents a .DOC, .PDF, .JPG s’han d’enviar comprimits en ZIP o RAR perquè puguin ser suportats per la plataforma de tramitació.

Qualsevol persona sempre i quan sigui titular o demostri ser interessat en la documentació que es demana.

Canals de tramitació

PresencialmentOficina d'atenció a la ciutadania (OAC)c. d'Anselm Clavé, 7308186 - Lliçà d'Amunt (Barcelona)
TelemàticamentEmplenar el formulari. Requereix certificat digital. Iniciar el tràmit per internet

ÀMBITS TEMÀTICS

Atenció a la ciutadania

Serveis relacionats

Et pot interessar

Data i hora de la darrera actualització d'aquest contingut: 19-10-2018 12:50