BEGIN:VCALENDAR
VERSION:2.0
CALSCALE:GREGORIAN
PRODID:-//Diputació de Barcelona//DibaCMS//EN
BEGIN:VEVENT
UID:3626
DTSTAMP:20260404T135327
DTSTART:20151227T000000
DTEND:20151227T000000
SUMMARY:Sortida al pessebre vivent de Corbera de Llobregat
LOCATION:
METHOD:PUBLISH
X-WR-CALNAME:ajuntament@llicamunt.cat
X-WR-TIMEZONE:Europe/Madrid
DESCRIPTION:El pessebre vivent de Corbera de Llobregat, considerat el primer pessebre vivent de Catalunya, va iniciar la seva trajectòria l’any 1962 amb un fet inèdit: el públic és qui es mou per un recorregut de camins i es barreja amb les figures vivents esdevenint un personatge més del pessebre.
 
En un circuit de prop de 700 metres de recorregut s’hi representen escenes nadalenques, de la vida costumista catalana i d’oficis antics.
 
El pessebre vivent recrea el naixement de Jesús a Betlem i es representa a Corbera des del 1962. Per la penya del Corb, escenari natural on s'ubica, hi passen cada any més de 20 mil persones, atretes per l'espectacularitat del muntatge. El pessebre és, a més, un referent de la llarga tradició teatral amateur al país.
 
 
URI:https://www.llicamunt.cat/actualitat/agenda/sortida-al-pessebre-vivent-de-corbera-de-llobregat.html
CLASS:PUBLIC
END:VEVENT
END:VCALENDAR
