Oficina d'atenció a la ciutadania (OAC)
L’Oficina d’Atenció al Ciutadà al servei de la ciutadania
L’Oficina d’Atenció a la Ciutadania (OAC) és un servei que té per objectiu donar resposta a les qüestions, els suggeriments i els tràmits requerits per la ciutadania, sobretot en relació amb l’activitat de l'Ajuntament.
A l’OAC les persones gaudeixen d’un tracte personal i individualitzat, esdevenint una peça clau per millorar l'eficàcia i l'agilitat de l’estructura i de la gestió municipal.
Cita prèvia
Per el tràmit presencialment a l’Oficina d’Atenció a la Ciutadania de l’Ajuntament de Lliçà d’Amunt cal demanar cita prèvia:
- Per telèfon: 93 841 52 25
- Per Internet: Es pot sol·licitar cita prèvia per Internet, de moment, per dos tràmits: Alta del padró i Queixes, suggeriment i propostes.
