Oficina d'atenció a la ciutadania (OAC)

L’Oficina d’Atenció al Ciutadà al servei de la ciutadania

L’Oficina d’Atenció a la Ciutadania (OAC) és un servei que té per objectiu donar resposta a les qüestions, els suggeriments i els tràmits requerits per la ciutadania, sobretot en relació amb l’activitat de l'Ajuntament.

A l’OAC les persones gaudeixen d’un tracte personal i individualitzat, esdevenint una peça clau per millorar l'eficàcia i l'agilitat de l’estructura i de la gestió municipal.

Cita prèvia

Per el tràmit presencialment a l’Oficina d’Atenció a la Ciutadania de l’Ajuntament de Lliçà d’Amunt cal demanar cita prèvia:

  • Per telèfon: 93 841 52 25
  • Per Internet: Es pot sol·licitar cita prèvia per Internet, de moment, per dos tràmits: Alta del padró i Queixes, suggeriment i propostes.

c. d'Anselm Clavé, 73 - 08186 Lliçà d'Amunt - Barcelona
Telèfon: 93 841 52 25
Fax: 93 841 41 75
Adreça electrònica: ajuntament@llicamunt.cat
Horari:  
Amb CITA PRÈVIA.
De dilluns a divendres, de 8.30 a 14 h. Dilluns, de 16 a 19 h.
Horari d'estiu: els mesos de juliol i agost, de dilluns a divendres, de 8.30 a 14 h, tardes tancat.
Amplieu el mapa
Com arribar-hi
Darrera actualització: 24.10.2025 | 09:37