Padró d'habitants: Renovació per a persones estrangeres no comunitàries

Les persones estrangeres no comunitàries sense autorització de residència de llarga durada cal que renovin la inscripció padronal cada dos anys, si no ho fan, es dona de baixa la inscripció per caducitat.

Per renovar cal que complimentar  l’imprès de sol·licitud de renovació, signar-lo i presentar-lo a l'Oficina d'Atenció a la Ciutadania de l’Ajuntament acompanyat del Permís de residència o el passaport, si qualsevol d'aquests documents hagués caducat, hauran d'aportar la sol·licitud de renovació.

Com fer el tràmit

Presencialment

Es pot fer presencialment a l’Oficina d’Atenció a la Ciutadania de l’Ajuntament de Lliçà d’Amunt:

  • Carrer d'Anselm Clavé, 73.
  • Demanant cita prèvia al telèfon 93 841 52 25.

Telemàticament

  • Clicar sobre el botó "iniciar el tràmit per Internet", que enllaça amb el tràmit en línia d'instància genèrica.
  • És necessari disposar d’un certificat digital per identificar-se.
  • Un cop emplenat el formulari d'instància genèrica en línia cal adjuntar la sol·licitud de renovació, acompanyada de la documentació necessària per fer el tràmit.
  • En el cas de menors, la renovació l’han de sol·licitar els seus representants (pares que tenen la seva guarda i custòdia o tutors) i aportar la documentació d’identitat del menor i de la persona que el representi. 

En el cas que la renovació no es faci presencialment, l’Ajuntament pot prendre les mesures necessàries per comprovar que efectivament la persona continua residint al municipi. O, si dubte de la veracitat de la declaració, pot exigir l’aportació de documentació acreditativa de la continuïtat de la residència al municipi.

Canals de tramitació

PresencialmentOficina d'atenció a la ciutadania (OAC)c. d'Anselm Clavé, 7308186 - Lliçà d'Amunt (Barcelona)
TelemàticamentEmplenar el formulari. Iniciar el tràmit per internet

ÀMBITS TEMÀTICS

Data i hora de la darrera actualització d'aquest contingut: 02-06-2021 13:16