Oficina d'atenció a la ciutadania (OAC)
L’Oficina d’Atenció al Ciutadà al servei de la ciutadania
L’Oficina d’Atenció a la Ciutadania (OAC) és un servei que té per objectiu donar resposta a les qüestions, els suggeriments i els tràmits requerits per la ciutadania, sobretot en relació amb l’activitat de l'Ajuntament.
A l’OAC les persones gaudeixen d’un tracte personal i individualitzat, esdevenint una peça clau per millorar l'eficàcia i l'agilitat de l’estructura i de la gestió municipal.
Cita prèvia
L'atenció presencial està indicada només per a urgències i persones grans i vulnerables. Fora d’aquests casos, es mantindrà la prioritat de tràmits i l'atenció telemàtica (via telèfon, videotrucada, correu electrònic i web municipal).
- Per telèfon: 93 841 52 25
- Horari d'atenció: de dilluns a divendres de 9h a 13h i dilluns de 16h a 19h
- Mesures de seguretat