Oficina d'atenció a la ciutadania (OAC)

L’Oficina d’Atenció al Ciutadà al servei de la ciutadania

L’Oficina d’Atenció a la Ciutadania (OAC) és un servei que té per objectiu donar resposta a les qüestions, els suggeriments i els tràmits requerits per la ciutadania, sobretot en relació amb l’activitat de l'Ajuntament.

A l’OAC les persones gaudeixen d’un tracte personal i individualitzat, esdevenint una peça clau per millorar l'eficàcia i l'agilitat de l’estructura i de la gestió municipal.

Cita prèvia

L'atenció presencial està indicada només per a urgències i persones grans i vulnerables. Fora d’aquests casos, es mantindrà la prioritat de tràmits i l'atenció telemàtica (via telèfon, videotrucada, correu electrònic i web municipal).

  • Per telèfon: 93 841 52 25
  • Horari d'atenció: de dilluns a divendres de 9h a 13h i dilluns de 16h a 19h
  • Mesures de seguretat

 

c. d'Anselm Clavé, 73 - 08186 Lliçà d'Amunt - Barcelona
Telèfon: 93 841 52 25
Fax: 93 841 41 75
Adreça electrònica: ajuntament@llicamunt.cat
Horari:  
Amb CITA PRÈVIA.
De dilluns a divendres, de 8.30 a 14 h. Dilluns, de 16 a 19 h.
Horari d'estiu: els mesos de juliol i agost, de dilluns a divendres, de 8.30 a 14 h, tardes tancat.
Vegeu-ne la situació al mapa
Darrera actualització: 29.10.2020 | 12:55