EstadÃstiques de tramitació
Els canals dels que disposa l’Ajuntament en referència a l’entrada de sol·licituds són la Seu electrònica, de tramitació telemàtica a través del web municipal, la tramitació presencial a través de l'Oficina d'Atenció a la Ciutadania (OAC) i les plataformes SIR i EACAT.
Durant l'any 2024 es van registrar un total de 16.182 entrades de documentació, les quals engloben tots els tràmits que, ciutadania, empreses i altres ens, realitzen amb l’Ajuntament.
Els àmbits amb un major nombre de sol·licituds són: Comptabilitat, Serveis tècnics, Acció social i l'Oficina d'Atenció a la Ciutadania (OAC).
Amb l'anàlisi dels tràmits segons la via utilitzada per la ciutadania, es pot veure un increment dels tràmits realitzats per via telemàtica, passant d'11.267 sol·licituds l'any 2023 a 12.110 el 2024. Els tràmits telemàtics representen un 74,84% del total.