Gran Cavalcada de SM Els Reis Mags d’Orient

Dimarts, 5 de gener de 2010

Un any més, Ses Majestats els Reis Mags d’Orient arribaran a Lliçà d’Amunt carregats de joguines, regals i il·lusió per donar pas a la nit més màgica de l’any. La cavalcada recorrerà diversos carrers del municipi i acabarà al Pavelló Municipal d’Esports, on els nens i nens de Lliçà d’Amunt podran saludar Ses Majestats.


Recorregut: plaça de Catalunya, Aliança, Anselm Clavé, canvi de sentit a l’alçada del c. de Sant Joan, Anselm Clavé, Baronia de Montbui i Pavelló Municipal d’Esports.

Nota informativa: Les portes del Pavelló Municipal d’Esports no s’obriran fins uns minuts abans de l’arribada de Ses Majestats a aquest recinte, per la qual cosa recomanem a la gent que assisteixi a la cercavila i no faci cua al pavelló fins a l’hora en què s’obrirà l’equipament.


Darrera actualització: 24.10.2017 | 13:40