Celebra la Castanyada i Halloween a Lliçà d'Amunt
Lliçà d’Amunt celebrarà la Castanyada i Halloween amb activitats diverses.
La festa popular de la Castanyada se celebra el dia de Tots Sants, però és freqüent desplaçar-ne la celebració a la vigília d’aquesta diada, el vespre del 31 d’octubre i, fins i tot, en dates pròximes. A més, aquesta celebració s’ha barrejat amb la festivitat de Halloween, d’orígen celta, que s’ha estès ràpidament arreu del món.
18a Nit del Terror: Túnel del terror de l'Ajuntament
La regidoria d’Infància i joventut, juntament amb l’entitat juvenil Tricric i més d’una vintena de joves voluntaris del municipi, està preparant el túnel del terror de la 18a edició de la Nit del Terror, que tindrà lloc el dissabte 8 de novembre, de les 6 de la tarda a la 1 de la matinada.
Per participar en aquesta activitat, recomanada per a joves a partir de 12 anys, cal comprar una entrada anticipada, del 20 d’octubre al 6 de novembre, a través del web municipal.
Les entrades, a 3 € per persona, són limitades i s’adjudiquen per un horari de passi concret; cada passi és per a un grup d’un màxim de 6 persones.
Hi haurà un túnel terrorífic i ple d’ensurts que només els més valents podran finalitzar. T’hi atreveixes?
Activitats mensuals de l’Espai Jove El Galliner
Durant tot el mes d’octubre, les activitats que organitza l’Espai Jove El Galliner, adreçades a joves a partir de 1r d’ESO i fins als 29 anys, estaran relacionades amb la festivitat de Halloween.
Castanyada a La Sagrera
Per al mateix dissabte 8 de novembre, l’associació Amics de La Sagrera tornarà a organitzar una Castanyada en aquest barri, amb activitats complementàries.
Túnel del Terror a Ca l’Artigues
El Club de Tennis Ca l’Artigues també ha preparat un Túnel del Terror per al dissabte 25 i el divendres 31 d’octubre.