Festa de Carnaval

Dijous, 17 de febrer de 2011
L'Ajuntament i la Comissió de Festes han preparat la Festa de Carnaval, que tindrà lloc el dissabte 5 de març.

La festa de Carnaval comptarà, com cada any, amb un cercavila, encapçalada pel Rei Carnestoltes, i un concurs de disfresses, carrosses i comparses.

La rua de Carnaval començarà a les 18 h des de l'IES Lliçà i recorrerà l'avinguda Països Catalans i els carrers Aliança, Anselm Clavé i Pau Claris fins a arribar de nou l'avinguda de Països Catalans i l'IES Lliçà.

A la meitat del recorregut, al carrer Anselm Clavé, al voltant de les 19 h, la rua de detindrà davant l'Ajuntament i el Rei Carnestoltes sortirà al balcó de la casa consistorial per fer un pregó.

A les 20.30 h, IES Lliçà, tindrà lloc el lliurament de premis del concurs de disfresses i, a continuació, hi haurà ball amb un DJ.

Els premis del concurs són els següents:

* Categoria de disfressa individual o parella infantil (entre 0 i 10 anys): val bescanviable valorat en 100 euros

* Categoria de disfressa individual o parella (a partir de 11 anys): premi de 100 euros

* Categoria de disfressa de grup (entre 3 i 10 persones, amb o sense vehicle): premi de 150 euros

* Categoria de disfressa d'entitat local (estar en el Registre d'Entitats de l'Ajuntament): premi de 100 euros

* Categoria de comparsa (més de 11 persones, amb o sense vehicle): premi de 250 euros

* Categoria de carrossa (portar un vehicle i un mínim de 10 persones): premi de 500 euros

Les inscripcions en les categories de disfressa individual, parella i grup es faran al pati de l'institut el mateix dia de la rua abans de l'inici, a les 17.30 h.

Darrera actualització: 24.10.2017 | 13:52