Les arrels del nostre poble: itineraris pel patrimoni de Lliçà d'Amunt

Dimarts, 6 d’abril de 2010

Les Fitxes 9 i 10 del col•leccionable ja s'han editat.

Les arrels d’un poble, l’empremta en el temps que l’identifica i el diferencia dels seus veïns, és el seu patrimoni històric. Des de l’any 2000, quan l’Ajuntament es va adherir a la celebració de les Jornades Europees del Patrimoni, s’ha anat editant el col•leccionable “Les arrels del nostre poble: itineraris pel patrimoni de Lliçà d’Amunt”, que pretén ser un fitxer d’itineraris, una col•lecció que es va actualitzant amb noves aportacions coincidint amb la caminada que cada any es fa a finals del mes de setembre per visitar nous indrets i nous patrimonis del nostre municipi.


Les Fitxes 9 i 10 del col•leccionable ja s'han editat. Si feu el col•leccionable, podeu recollir-les a l’OAC de l’Ajuntament.

Si no feu el col•leccionable però esteu interessats a fer-lo, dirigiu-vos igualment a l’OAC de l’Ajuntament i demaneu tot el col•leccionable sencer des de la fitxa número 1.


Més informació al Blog de la rgidoria de Cultura: http://llicamuntcultura.blogspot.com/ o bé al facebook: Llicamunt Cultura i Cooperació.


Darrera actualització: 27.12.2018 | 11:42