Al Centre Cívic Palaudàries es posa en marxa un taller per deixar de fumar
T’has plantejat deixar de fumar? Pot ser més fàcil si ho fem junts! La regidoria de Joventut, la regidoria de Benestar i família, i la regidoria de Participació ciutadana de l’Ajuntament conjuntament amb el PPD (Pla de prevenció de drogues de la Vall del Tenes), han planificat un taller dirigit a persones menors de 35 anys que estiguin pensant en deixar de fumar o ja hagin donat algun pas en aquest sentit.
L’objectiu d’aquest curs és fer més senzill aquest pas, proporcionant la informació necessària, l’assessorament de professionals i l’acompanyament del grup. Enfrontar-se a aquest canvi de manera individual pot generar més inseguretats, per això es planteja fer-ho conjuntament.
Durant el taller es rebrà informació de les diferents etapes del procés d’abandonament del tabaquisme i les seves conseqüències a nivell físic, psíquic i emocional. També es donaran eines pràctiques per anar superant els reptes de cada nova etapa a través de tècniques d’autocontrol i tècniques de relaxació. Es treballarà a partir de dinàmiques de grup que faran les sessions més divertides i lúdiques.
- Durada: 5 setmanes
- Horari: tots els dijous, de 19 a 20 h
- Dies de les sessions: 22 i 29 d'abril i 4, 11 i 25 de maig
- Lloc: Centre Cívic Palaudàries.
- Preu: gratuït
- Inscripcions: al Centre Cívic Palaudàries de l'1 febrer al 15 d’abril de 2010
- Més informació: 93 864 60 10, en horari de tardes
- Cal inscripció prèvia i les places són limitades