La Policia Local de Lliçà d’Amunt posa en marxa la campanya informativa per promoure l'ús del cinturó de seguretat
Es portarà a terme la quinzena del 8 al 21 de desembre amb la intenció de corregir algunes infraccions que es produeixen per part dels conductors i usuaris del vehicle a l'hora de fer servir els cinturons de seguretat i les cadiretes, pot ser per descuit, falta d'hà bit o simplement per desconeixement de la normativa.
Es tracta de fer un seguiment per detectar les possibles infraccions i corregir-les, informar als conductors de quin és el sistema adequat en cada cas i el que diu la normativa al respecte.
A més es farà una sessió educativa als alumnes de 1er de primà ria, que impartiran alumnes de 6è de primà ria de la mateixa escola, supervisats pels monitors d’educació vià ria de la Policia Local en concordança amb la “campanya europea per a la promoció de l’ús dels sistemes de retenció infantil” divulgada per la Fundació Catalana de Seguretat Vià ria i Mutual de conductors.