Des de principis d'any, els treballs de millora de la connexió entre la C-17 i la BV-1432comportaran restriccions de trànsit a les sortides de Lliçà d’Amunt de la C-17.
Les obres que el Departament de Territori i Sostenibilitat està executant a la connexió entre la C-17 i la carretera BV-1432, que uneix Granollers i Lliçà d’Amunt, comportaran afectacions al trànsit des del dijous, 8 de gener, fins al maig. Aquestes restriccions consistiran en l’eliminació dels girs a esquerres a les incorporacions i sortides de la C-17 des de la BV-1432.
Els treballs tenen com a objectiu millorar la capacitat i la seguretat de l’actual enllaç, format actualment per dos encreuaments en forma de T amb carrils centrals d’espera. Així, se suprimiran les interseccions actuals i la construcció en el seu lloc de dues noves rotondes. A més, se substituirà el ramal d’incorporació a la C-17 en sentit nord (Vic-Ripoll) per un de nou que permetrà una millor incorporació a la via i més fluïdesa en la circulació. Aquesta actuació també inclourà la construcció d’un nou vial des d’una de les rotondes previstes per accedir al sector industrial de Can Montcau. Les obres, que van començar el maig passat, tenen un pressupost de 3,1 MEUR.
Davant d'aquesta afectació del trànsit de vehicles, des de l'Ajuntament es proposen dos itineraris recomanats, per tal d'evitar desplaçaments innecessaris.
Per a les persones que es dirigeixin al sud del municipi, a Lliçà centre sud o als barris de Ca l'Esteper, Can Salgot, Pinedes del Vallès i Ca l'artigues es recomana la sortida per Lliçà de Vall des de la C-17. En canvi per a l'accés a la zona nord del terme municipal, a la zona nord del centre i als barris de Pineda Feu, Can Farell o Ca l'Artigues nord, es recomana la sortida de la C-17 direcció Caldes de Montbui.
La sortida de la C-17 Lliçà d'Amunt – Granollers, que enllaça amb la carretera BV-1432, estarà tallada, tant provinent de Barcelona com de Vic.
Es mantindrà el trànsit per la carretera BV-1432, que va de Lliçà d'Amunt a Granollers, en ambdues direccions. Així mateix, també estarà habilitada la incorporació a la C-17, venint des del municipi, en direcció Barcelona o Vic.