Al setembre s'obre el perÃode d'inscripció per a les activitats esportives de la temporada 2011-12
Dimecres, 31 d’agost de 2011
A mitjans del mes de setembre s’obre el perÃode d’inscripcions de totes les activitats esportives per la temporada 2011-12 que es realitzen al Pavelló Municipal d’Esports. Per quart any consecutiu es mantenen el mateixos preus i descomptes de les temporades passades .
Darrera actualització: 24.10.2017 | 13:54
Entre les diverses activitats que s’ofereixen, els nens i nenes de P5 fins a 6è de primà ria podran escollir entre activitats com jazz, batuca infantil i karate, entre alguna altre novetat més, sempre i quan hi hagi un mÃnim de 8 persones inscrites a l’activitat escollida.
D'altra banda , també es pot optar pel bà squet, futbol sala, futbol, escacs, BTT i/o patinatge, per a aquestes activitats la inscripció s’haurà de realitzar directament a l’entitat i/o club esportiu en qüestió.
En el cas de la Gent Gran tindran l’activitat fÃsica com cada temporada i podran escollir entre quatre horaris diferents repartits entre matins i tardes.