Calendari 2013
Divendres, 7 de desembre de 2012
Aquest any, l'Ajuntament no editarà cap calendari. Sabedors que Càritas de la Parròquia estava editant un calendari per l'any vinent per tal de vendre'l i recollir diners per al Banc d'Aliments, l'administració local va decidir destinar els diners de la partida del Calendari 2013 directament a finançar aquest projecte.
L'Ajuntament ha arribat a un acord amb Càritas per fer-ne un tiratge que permeti distribuir-lo gratuïtament a totes les cases del municipi, com cada any ha fet l'Ajuntament amb el calendari propi.
De tota manera, els diners aportats per l'administració local, 3.000 euros, més la publicitat aconseguida per Càritas de comerços i empreses locals permetrà pagar-ne l'edició i destinar la resta de diners al Banc d'Aliments.