Continuen els talls de subministrament del servei telefònic
Des del passat 22 de juny, l'Ajuntament va rebent una sèrie de queixes sobre deficiències en el servei de subministrament de telefonia fixa i ADSL.
Â
Des d’aquella data s’ha anat posant en coneixement dels veïns afectats la informació necessà ria per realitzar les queixes oportunes davant la companyia privada de telefonia Telefònica/Movistar.
Â
En aquests darrers dies l'Ajuntament ha continuat rebent noves queixes veïnals, donat que els talls persisteixen sense que s'hagin resolt favorablement per l'esmentada companyia.
Â
Per aquests motius l'OMIC municipal posa en coneixement dels usuaris particulars afectats que l’ajuntament disposa els formularis de reclamació corresponents. També poden trucar el 1004. Per la seva part, les empreses poden realitzar les reclamacions trucant directament al telèfon 900 10 10 10.Â
Â
Als següents enllaços l’Agència Catalana del Consum us proporciona més informació addicional i també els formularis de reclamació:
http://www.consum.cat/ecofin_webacc/AppJava/frontend/avisosCO_detall.jsp?id=68&idioma=1
http://www.consum.cat/consumidors_i_consumidores/tajudem/reclamadenuncia/index.html