Continuen les mobilitzacions contra el tancament de l'escola Sant Baldiri

Dimecres, 24 d’abril de 2013

El proper dijous, 25 d'abril, l'AMPA de l'escola Sant Baldiri ha organitzat una activitat reivindicativa contra el tancament del centre. A la sortida de l'escola, a les 16.30 h, es farà una cadena humana fins a l'Ajuntament, on es llegirà un manifest.

 

Aquesta cadena humana es durà a terme, de forma simultània, a les cinc escoles catalanes que el Departament d'Ensenyament té previst tancar: Can Montllor de Terrassa, Vilamagore de Sant Pere de Vilamajor, El Castell de Tona, Gil Cristi de la Selva del Camp i Sant Baldiri.

 

Aquests cinc centres eductius han creat la plataforma "Cap escola es tanca" amb l'objectiu de mobilitzar-se, conjuntament, contra el tancament dels centres educatius. Una de les primeres accions organitzades serà una jornada lúdico-reivindicativa, prevista pel dissabte 18 de maig.

 

En l'àmbit polític, el grup municipal d'ERC ha fet arribar al Parlament de Catalunya diverses propostes de resolució sobre l'escola Sant Baldiri i sobre l'oferta educativa per al curs 2013-14, tal i com ho van fer en el seu dia els grups municipals del PSC i del PP, integrants de l'equip de govern, i ICV-EUiA.

Darrera actualització: 24.10.2017 | 14:11