Curs de lectura en veu alta a la Biblioteca

Dimecres, 8 d’abril de 2015

Les lectures en veu alta són l'esglaó següent que va venir a continuació de la narrativa oral. Quan la majoria de la població no sabia llegir, aquells qui volien comunicar coneixements o pensaments, distreure o adoctrinar, ho feien moltes vegades a través de lectures en veu alta. Aquest art ha anat canviant tant en la qualitat com en la quantitat de bons lectors.


La Biblioteca Ca l'Oliveres proposa un curs de lectures en veu alta, "Curs de lectures en veu alta. Llegir per entendre'ns i per entendre la vida", tot recuperant un seguit de temes importants vinculats a aquest fet:

 

  • Capacitat comunicativa
  • Comprensió lectora
  • Interès en la lectura
  • Incentivar el voluntariat cultural lector

 

La durada del curs és 6 hores i es portarà a terme els dilluns 11 i 18 de maig, i 1 de juny de 18h a 20h.


Jordina Biosca, formadora del curs, és actriu i narradora que es dedica íntegrament a la narració, dramatització i direcció d'espectacles per a petits i grans arreu de Catalunya.


El curs va adreçat a joves a partir de 16 anys i adults interessats en el tema. Les places són limitades i per tant cal inscriure's prèviament a la biblioteca.

Darrera actualització: 24.10.2017 | 14:23