Curs de salsa i balls llatins al gimnàs del Pavelló

Dimarts, 9 de desembre de 2014

Per incentivar la gent a apuntar-s'hi, aquest desembre es podrà provar gratuïtament una classe.

 

Si vols aprendre a ballar salsa i balls llatins ara en tens l'oportunitat! El gimnàs del Pavelló d'Esports ofereix un curs per aprendre a ballar aquests estils en els quals es barregen diferents balls afrollatins. Aquest curs s'iniciarà al mes de gener.

 

Per incentivar la gent a apuntar-s'hi, els dimarts 9, 1 6 i 23 de desembre, de 20:30h a 21:30h, es podrà provar gratuïtament una classe per saber si agrada i anar tancant els grups del curs.

 

Per apuntar-se a aquestes classes gratuïtes cal passar per la recepció del Pavelló d'Esports de dilluns a divendres de 8h a 13h i de 16:30h a 22h o trucar al 93 860 70 25.


Si es ve en parella millor, però si no tens parella de ball, et pots inscriure igualment i mirarem de trobar-ne, que això no sigui un impediment.


Un cop acabades les classes gratuïtes, es podrà fer la inscripció al curs.

 

  • Inici del curs: a partir del 13 de gener
  • Dia i horari: dimarts de 20:30h a 21:30h
  • Lloc: gimnàs del Pavelló d'Esports
  • Preu: no abonats/des al gimnàs: 20€/mes; abonats/des al gimnàs: gratuït. Places limitades.
  • El curs es portarà a terme sempre i quan hi hagi un grup mínim de 8-10 parelles.
  • Més informació i inscripcions: al Pavelló d'Esports, de dilluns a divendres, de 8h a 1 3h hores i de 16:30h a 22h o a través del telèfon: 93 860 70 25.

 

Darrera actualització: 24.10.2017 | 14:16