El Gran Recapte recull més de 9000 quilos d'aliments

Dimecres, 30 de novembre de 2022

Lliçà d’Amunt ha aconseguit 9.200 quilos de productes alimentaris amb la campanya d'enguany del Gran Recapte, que va tenir lloc del 25 al 27 de novembre, i va comptar amb la col·laboració de 8 establiments comercials d’arreu del municipi.

Aquest any, el Gran Recapte ha comptat amb 152 persones voluntàries, entre elles els i les joves  de l’Institut Lliçà, que han donat suport a la campanya en el marc del projecte de serveis comunitaris.

Durant el cap de setmana, les persones voluntàries s'han encarregat d'informar sobre la campanya en els punts de venda col·laboradors, i moltes continuen treballant aquests dies en la classificació i emmagatzematge dels productes recaptats.

Els 9.200 quilos d’aliments es destinaran als repartiments mensuals per a les 410 persones, que actualment són usuàries del Rebost Solidari de Lliçà d’Amunt.

L'Ajuntament vol donar les gràcies a totes les persones que han aportat el seu granet de sorra perquè el Gran Recapte d'enguany esdevingui tot un èxit, especialment, a les persones voluntàries i a tota la població que ha mostrat la seva solidaritat fent donacions.

Darrera actualització: 30.11.2022 | 14:24