El Gremi d'Hostaleria repartirà 14 àpats solidaris de Nadal en col·laboració amb l'Ajuntament

Dimecres, 23 de desembre de 2020

Aquest any,  el Gremi d’Hostaleria del Vallès Oriental, en col·laboració amb el Club Rotary (associació d’empresaris) i la regidoria d’Acció Social, oferirà l’àpat de Nadal per a 14 persones del municipi en situació de vulnerabilitat.

El Gremi d’Hostaleria ha posat en marxa aquesta iniciativa solidària als municipis de Lliçà d'Amunt, Granollers, les Franqueses i Canovelles amb l’objectiu d’oferir un menú nadalenc, principalment, a persones grans que visquin soles o altres casos de famílies vulnerables, perquè puguin celebrar aquestes festes de la millor manera possible.

El menú consistent en un primer plat de brou de Nadal, amb galets i carn de pilota, i un segon plat de pollastre rostit amb prunes i pinyons es repartirà durant el dia d’avui als domicilis de les famílies beneficiàries.

L’ajuntament agraeix enormement aquesta iniciativa encomiable que ajuda a retrobar l’esperit nadalenc en aquest temps tan difícil.

Darrera actualització: 23.12.2020 | 14:19