Eleccions Generals, el diumenge 20 de desembre
Dilluns, 14 de desembre de 2015
En aquestes eleccions, Lliçà d'Amunt passa de 20 a 24 meses electorals.
El dia 4 de desembre va començar la campanya electoral per a les eleccions generals que tindran lloc el 20 de desembre i que han de decidir la distribució d'escons al Congrés dels Diputats i al Senat.
El dia de les eleccions, la votació s'iniciarà a les 9h i serà continua sense interrupció fins a les 20h.
Els col·legis electorals del nostre poble i els sectors de la població als quals correspon anar-hi a votar són els següents:
- Pavelló de l'institut Lliçà (avinguda dels Països Catalans, 26-50; nucli urbà): Nucli urbà, barri Ballestà, barri Can Peret Manent, barri El Pla, barri La Cruïlla, barri Migdia, una part del barri La Serra, barri Santa Justa, Can Farell, Can Franquesa, Can Merlès, Can Xicota, El Pinar, Les Oliveres, Pineda Feu i Raval d'en Xicota.
- Gimnàs de l'escola Rosa Oriol (carrer de Marina, 6-26; Ca l'Artigues; però, l'entrada al gimnàs és pel carrer de Matarranya): part del barri La Serra, Ca l'Artigues, Ca l'Esteper, Can Costa i Pineda del Vallès.
- Gimnàs de l'escola Martí i Pol (carrer de Can Roure, 2-10; Can Roure): Can Lledó, Can Roure, Can Rovira, Can Salgot, Mas Bo, Palaudalba i Palaudàries.
En aquestes eleccions, Lliçà d'Amunt passa de 20 a 24 meses electorals: 8 al Pavelló de l'institut Lliçà, 7 al gimnàs de l'escola Rosa Oriol i 9 al gimnàs de l'escola Martí i Pol.