Els alumnes de l'institut Hipàtia d'Alexandria exposen maquetes a la biblioteca
Els alumnes de 2n i 3r d'ESO de l'Institut Hipàtia d'Alexandria, a les hores de visual i plàstica, han elaborat unes maquetes, com a resultat d'un projecte de creativitat i disseny, que tenia com a objectiu combinar els elements estètics amb els funcionals.
En aquest sentit, els alumnes han elaborat maquetes que reprodueixen llocs reals (com, per exemple, la zona de pàdel de l'Aliança i el camp de futbol), espais urbans o rurals, i robots personals que tenen una funcionalitat concreta com la il·luminació d'aquests espais o el moviment de peces.
Tota aquesta tasca s'ha dut a terme a partir de coneixements teòrics i pràctics que s'han impartit des de la matèria de visual i plàstica amb coneixements de tecnologia.
Per altra banda, aquests treballs han estat associats a altres matèries, com és el cas d'història, física o la llengua pel que fa a l'expressió escrita.
Durant aquest mes, els lliçanencs i lliçanenques podrem gaudir de l'exposició d'aquestes maquetes, que tindrà lloc a la Biblioteca Ca l'Oliveres.