Els centres cívics preparen les festes de cloenda d'activitats

Dilluns, 8 de juny de 2009

S’acosta el final de curs i els centres cívics municipals preparen les festes de cloenda d’activitats.

Aquestes festes donaran per finalitzades les activitats anuals de tot el curs i donaran pas a una programació variada de cursos i tallers puntuals pel mes de juliol.

Pe a les festes de cloenda, els grups d’usuaris/es de cada activitat preparen actuacions/exhibicions. També s’exposaran els treballs de les activitats de manualitats que s’han realitzat durant el curs.

La festa del Centre Cívic Ca l’Artigues tindrà lloc el divendres 19 de juny i al Centre Cívic Palaudàries es farà el divendres 3 de juliol; totes dues començaran a partir de les 18 h.

Programació de les festes de cloenda d’activitats:

CC Ca l’Artigues

  • Benvinguda
  • Berenar per a tots els assistents
  • Inici de les actuacions: percussió, hip-hop, sevillanes, dansa del ventre i balls de saló.
  • Durant la festa també hi haurà una exposició dels treballs de manualitats realitzats a la ludoteca “dimartsjoc”, taller de puntes de coixí i taller de Pachwork.

CC Palaudàries

  • Benvinguda
  • Berenar per a tots els assistents
  • Inici de les actuacions: aeròbic, batuka, tai-txi, dansa del ventre, salsa i merengue.
  • Durant la festa també s’exposaran quadres 3D, treballs de ganxet i punt de creu, i quadres a l’oli.


Darrera actualització: 24.10.2017 | 13:48