Els resultats del Bus Exprés de la Vall del Tenes demostren la seva vàlua

Dilluns, 5 de març de 2012

El 2011 ha estat el primer any complet de la línia 777, el Bus Exprés de la Vall del Tenes. En aquest període, el 777 ha seguit fidelitzant usuaris fins arribar als 67.778 passatgers transportats al llarg de l'any.

 

El creixement del servei es fa palès si comparem les dades del primer any natural del servei, de juliol del 2010 al juliol del 2011, durant el qual el 777 va transportar 58.366 usuaris, amb una mitjana per expedició de 12,8 viatgers, amb les dades del 2011, quan es van assolir els 67.778 viatgers i una mitjana per expedició de quasi el 15 passatgers, és a dir, un creixement superior al 16%.


Aquestes dades posen de manifest que el 777 és un servei amb molt de futur i, a més, tenint en  compte que, en només un any, ja ha assolit el mateixos valors d'ocupació per expedició que les línies convencionals que des de fa molts anys han vingut donant el servei fins a dia d'avui, malgrat que la línia del 777 es veu penalitzada per l'aturada del servei al mes d'agost i la manca d'expedicions en algunes franges horàries de forta demanda.


Per altra banda, les línies del Bus Nit, que han sofert retallades de servei com són la N70, la N72 i N73, han obtingut uns resultats anuals respectius de 15.103, 17.296, 36.163 viatgers transportats, fet que, en el millor dels casos, ha donat una ocupació mitjana de 8,7 viatgers per expedició. Si comparem aquestes dades amb les del bus exprés no hauríem de fer qüestionar el futur del 777.


A més, recordem que, en aquest moments, el projecte del Bus Exprés de la Vall del Tenes està en la fase d'implantació dels semàfors amb prioritat pel 777, per tal de millorar la fluïdesa del servei i poder garantir els temps programats en els horaris.

Darrera actualització: 24.10.2017 | 13:57