Els Segadors dn'Aps obtenen el trofeu al millor Robot Lego de l'estat
L’equip lliçanenc Els Segadors dn'Aps va aconseguir el trofeu al millor Robot a la final espanyola de la competició First Lego League, que es va celebrar el diumenge 1 de febrer al Cosmocaixa de Barcelona.
El diumenge 14 de desembre, en el torneig classificatori de Barcelona Els Segadors dn'Aps van aconseguir classificar-se per a la final, en la que competeixen equips de tot l’estat. L’equip lliçanenc va fer la màxima puntuació en la realització de les missions del Robot i aquest premi els dóna la possibilitat de sol•licitar una plaça per participar a una de les competicions internacionals.
La First Lego League és una competició que promou l’interès dels joves per la ciència i la tecnologia, enguany hi han participat 132 equips a l’estat espanyol i més de 100.000 nens i nenes a tot el món.
És el tercer any consecutiu que aquest grup d’adolescents lliçanencs guanyen un premi en aquesta competició de robòtica. Un any més, doncs, celebrem aquesta victòria on es reconeix el treball en equip, l’estímul per l’esperit científic, l’esforç i la constància.