Èxit de participació en el Casal Esportiu d'enguany
El Casal Esportiu organitzat per la regidoria d’Esports, va finalitzar el passat 29 de juliol i ha comptat amb la participació de 260 nens i nenes.
Durant els matins de juliol el jovent ha gaudit d’un programa ple d’activitats esportives, tallers, i excursions. Per tercer any consecutiu, el casal ha mantingut els mateixos preus i descomptes ja que l’Ajuntament ha assumit part del cost de les activitats que es porten a terme.
L’objectiu principal del Casal Esportiu és fomentar la pràctica de l’esport mitjançant el joc i la psicomotricitat  en els més petits i aprendre la tècnica de cada esport mitjançant la pràctica en els més grans. S’han practicat esports com: futbol, voleibol, bàdminton, patinatge, BTT, etc; combinat amb la realització de tallers de manualitats, inflables i  una hora de piscina diària. 
A banda de les activitats esportives, els nens i nenes han fet excursions. Els mes petits van visitar als Rucs del Corredor, els de 3er i 4art de primà ria van passar un dia en un parc d’aventura a la muntanya, i els més grans, de 4art de primà ria a 2on d’ESO, van anar a Castelldefels a gaudir d’un dia de mar . Finalment es va realitzar una sortida conjunta a Tot Circ, en el que els nens i nenes van poder fer malabars i van presenciar un espectacle de circ.
 Facebook
    
  
    
        Facebook
         Youtube
    
  
    
        Youtube
         Instagram
    
  
    
        Instagram
         Tiktok
    
  
    
        Tiktok
         Whatsapp
    
  
    
        Whatsapp
         
    
             
     
        
             
 
 
