Habilitació d'un despatx d'atenció al públic al Centre CÃvic Palaudà ries
En el Centre CÃvic Palaudà ries s'ha reconvertit un espai del vestÃbul en un despatx per atendre al públic.
Â
Des que es va inaugurar el Centre CÃvic Palaudà ries sempre ha tingut problemes d'espai. Si bé és un equipament gran i ampli, la distribució de les sales no permet fer massa activitats alhora. En relació a l'espai, un altre inconvenient que té aquest centre és que no hi ha un despatx per atenció al públic.
Fins ara, donar informació i atendre a les persones, ja sigui telefònica o personalment, es feia a la mateixa sala d'activitats, la qual cosa suposava una molèstia perquè, mentre s'estava fent una activitat, s'hi barrejaven trucades telefòniques, atenció personalitzada, etc. A més, d'aquesta manera, costava mantenir la privacitat de les persones ateses.
Per altra banda, el fet que la taula d'atenció al públic, l'ordinador, materials i documentació, l'arxiu i altres qüestions de la feina de gestió del centre cÃvic estiguéssin a l'abast de tothom era un altre aspecte que calia  solucionar.
Per això, amb els objectius principals d'oferir una bona atenció a les persones, dotar l'espai d'atenció al públic en bones condicions de treball i mantenir les activitats sense interrupcions, l'Ajuntament ha habilitat un despatx d'atenció al públic amb una senzilla instal·lació, sense modificar l'arquitectura de l'edifici. Concretament, el que s'ha fet és instal·lar una estructura metà l·lica amb vidres al vestÃbul que hi ha entre l'escola bressol i el centre cÃvic. Aquest espai serà el despatx del responsable municipal del centre cÃvic. El despatx està  connectat a la sala d'actes amb una porta interior. El mobiliari i equip informà tic és el mateix que hi havia fins ara.