La Biblioteca com espai d'aprenentatge
L’any 2013 la Biblioteca Ca l’Oliveres va engegar un projecte de voluntariat amb l’objectiu que la biblioteca fos un espai d’aprenentatge i de relació social. Aquest aprenentatge es construeix entre tots i totes gràcies a les persones voluntàries que desinteressadament volen compartir els seus coneixements en alguna matèria, tècnica i/o afició amb altres persones.
Fins ara la biblioteca ha portat a terme 13 tallers amb voluntaris, de temàtiques tan diverses com aprendre a arreglar la bicicleta, aprendre ganxet, mitja, utilitzar l’ordinador, tècniques de relaxació, decoració de Nadal, fotografia, etc.
Unes 120 persones han participat en aquests tallers i han enriquit el seu saber.
Si vols ser voluntari i compartir els teus coneixements amb altres persones, posa’t en contacte amb la Biblioteca Ca l'Oliveres. Entre tots fem la biblioteca!