La Diputació de Barcelona inicia les obres de millora de la carretera BV-1602 a Lliçà d'Amunt

Dijous, 23 de juliol de 2026

L'actuació tindrà una durada prevista de cinc setmanes i comportarà afectacions puntuals al trànsit amb pas alternatiu.

Aquest matí han començat les obres de millora de la carretera BV-1602, en el tram comprès entre el carrer de Mallorca i la Cruïlla, una actuació executada per la Diputació de Barcelona que té una durada prevista de cinc setmanes.

Durant els treballs, el trànsit es regularà mitjançant pas alternatiu, en funció de les necessitats derivades de l'ocupació de la calçada per part de la maquinària d'obra. Per aquest motiu, es poden produir retencions puntuals i es recomana extremar la precaució i seguir en tot moment la senyalització provisional i les indicacions del personal d'obra.

L'actuació s'executarà en dues fases. La primera correspon al tram entre el carrer de Mallorca i la Cruïlla, on s'han iniciat avui els treballs. Posteriorment, les obres continuaran en una segona fase, que s'estendrà aproximadament entre el carrer de Mallorca i el carrer del Tenes.

Aquesta intervenció forma part del projecte de la Diputació de Barcelona per millorar diferents carreteres de la seva xarxa viària mitjançant la construcció de noves cunetes revestides de formigó. L'objectiu és incrementar la seguretat viària, millorar el drenatge lateral de la carretera i facilitar el futur desplegament d'infraestructures de comunicacions aprofitant el traçat de la via.

 

Darrera actualització: 23.07.2026 | 13:46