La Policia Local de Lliçà d'Amunt celebra la diada del seu Patró

Dijous, 24 d’octubre de 2013

El passat dissabte, 19 d'octubre, la Policia Local va celebrar la diada del seu patró, Sant Miquel. L'acte va congregar a la plantilla del cos policial del municipi, amb els seus familiars, al cos de Voluntaris de Protecció Civil i a les autoritats locals, que un anys més, es van reunir en un acte festiu destacat pel lliurament de diversos reconeixements.

 

El cap de la Policia Local, Daniel Soriano, va ser l'encarregat d'obrir l'acte agraint la presència de les persones assistents. En el seu discurs va felicitar als agents del cos pels bons resultats obtinguts els anys 2012 i 2013, i va encoratjar-los a continuar per aquest bon camí. També va parlar sobre valors com la motivació, la il·lusió i la predisposició de servei, que igualen en capacitat d'èxit a organitzacions petites envers les més grans i potents.


Després de les paraules del cap de la Policia Local va ser el torn de l'alcalde i regidor de Governació, Ignasi Simón. El discurs de l'alcalde va remarcar els bons resultats del cos policial de Lliçà d'Amunt, i es va mostrar satisfet de la posició capdavantera que ocupa el cos a l'estudi del Cercle de Comparació de la Diputació. Va remarcar que gràcies a la vocació i professionalitat dels agents i comandaments s'havien complert, amb nota, amb tots els objectius fixats per a les diferents àrees (policia de proximitat, administrativa i medi ambient, de seguretat ciutadana i trànsit). Per últim, va fer un esment especial i una crida a la importància de la col·laboració ciutadana, perquè gràcies a ella s'han pogut fer importants detencions.


Per concloure l'acte, el cap de la Policia Local, Daniel Soriano i l'alcalde, Ignasi Simón, van lliurar els reconeixements següents:

 

  • Per la trajectòria professional, als agents 001, 024, 031, 037 i 044.
  • Reconeixement a dos ciutadans per la seva col·laboració en un operatiu.
  • Reconeixement per a l'equip de treball de l'àrea de trànsit, integrat pels agents 019, 023 i 037 i el caporal 001.
  • Reconeixement als agents 023, 035, 018, 029, 036, 002, 017, 031 i 037 per la seva reeixida intervenció en diversos operatius relacionats amb la seguretat ciutadana, que van comportar sis detencions de persones presumptament implicades en delictes de robatori amb força.

 

L'acte va concloure amb un petit refrigeri per a tots els assistents.

 

Darrera actualització: 24.10.2017 | 14:12