L’Ajuntament ha instal·lat tres marquesines a les parades de Transports de Lliçà d’Amunt.

Divendres, 5 d’agost de 2011

Dues marquesines s’han instal·lat a llarg de la línia LA2, una a la parada 9051 ‘Aliança’, situada en el carrer d’Anselm Clavé, 107, aquesta a la vegada dóna cobertura als serveis interurbans de TPC que van cap a Caldes de Montbui.

La segona d’aquesta línia correspon a la parada 5742 ‘Local Social’, en el camí de Ca l’Artigues, 30bis.

La tercera marquesina que s’ha instal·lat a la parada 2737 ‘Sant Joan’, dóna servei a les tres línies de TLA i als serveis interurbans de TPC que van cap a Barcelona, aquesta està situada en el carrer d'Anselm Clavé, 4.

Aquestes noves marquesines dissenyades per a TLA, són tancades per tres cantons, oferint així una bona protecció a les inclemències meteorològiques, a més disposen d’enllumenat propi i d’una vitrina on col·locar la informació.

Aprofitant aquestes millores a les parades del transport col·lectiu, la parada de TPC que hi havia al costat dels jardins del barri de Sant Joan ha quedat fora de servei, igual que la de Sant Baldiri del servei urbà, agrupant-ne les dues en la nova situada al carrer d’Anselm Clavé, 4 i que portà el nom del barri de Sant Joan amb codi 2737.

D'aquesta forma s’afavoreix la intermodalitat entre els diferents serveis d'autobusos i es millora notablement la qualitat del servei a les persones usuàries del transport públic.


Darrera actualització: 24.10.2017 | 13:54