Lliçà d'Amunt compta amb quatre nous desfibril·ladors

Dimarts, 15 de setembre de 2015

La passada setmana, l'Ajuntament va instal·lar quatre nous desfibril·ladors al municipi: un al Casal de la Gent Gran, un a cadascun dels dos Centres Cívics del municipi, Ca l'Artigues i Palaudàries, i un a l'exterior del Pavelló d'Esports.

 

A més, durant la Festa Major, el dissabte 12 de setembre, va tenir lloc un taller de càrdio-protecció, obert a tota la ciutadania, en el qual es va explicar que és l'RCP (Reanimació Càrdio-Pulmonar) i es va ensenyar a fer servir un DEA (Desfibril·lador Extern Automàtic) fent pràctiques amb maniquís. Aquesta formació bàsica també es farà als centres cívics, locals socials i altres espais, passada la Festa Major.

 

Fins ara, Lliçà d'Amunt comptava amb tres DEA: en el vehicle de Protecció Civil; en el camp de futbol; i a l'interior del Pavelló d'Esports, el qual s'ha substituït per un de nou que se situarà a l'exterior, per tal de cobrir també la zona escolar.

Darrera actualització: 24.10.2017 | 14:23