Lliçà d'Amunt compta amb un "punt d'autoconsulta de turisme" de la comarca del Vallès Oriental

Dimarts, 23 de juliol de 2013

El punt d'autoconsulta de turisme del Vallès Oriental està actiu des de la setmana passada i està ubicat al vestíbul de la Biblioteca Ca l'Oliveres, al carrer de Castelló de la Plana, 11.

 

Els punts d'autoconsulta consisteixen en unes pantalles tàctils que donen tota la informació referent a l'oferta turística de la comarca del Vallès Oriental.

 

Aquestes pantalles són propietat del Consell Comarcal del Vallès Oriental que signa un conveni amb cadascun dels ajuntaments que s'acullen a la cessió d'aquest materials fins el 2017. Gairebé tots els ajuntaments de la comarca compten amb aquests punts d'informació turística. Per la seva part, l'Ajuntament decideix la ubicació del punt d'autoconsulta i subministra les connexions d'Internet, l'electricitat i s'encarrega del manteniment i la conservació del terminal.

 

Les consultes es realitzen a través de la connexió d'internet: www.turismevalles.net.

Darrera actualització: 24.10.2017 | 14:11