Lliçà d’Amunt celebra la Setmana de la Ciència
Catalunya celebra, del 15 al 22 de novembre, una nova edició de la Setmana de la Ciència. Lliçà d'Amunt també ho celebra i es duran a terme diverses activitats científiques als centres d'ensenyament, tant en les escoles de primària com institut.
Les activitats a les escoles de primària consistiran en tallers sobre energies renovables, en concret sobre energia solar. Cal destacar que totes les escoles de Lliçà d'Amunt compten amb instal·lacions solars, bé de tipus tèrmic (escoles Rosa Oriol i Martí i Pol), adreçades a escalfar aigua, o fotovoltaiques (escoles Països Catalans i Sant Baldiri), per produir electricitat.
A l'institut estan previstes les següents activitats:
* Xerrada sobre Tintín i la ciència, a càrrec de Manuel Moreno, professor de física de la Universitat Politècnica de Catalunya.
* Xerrada sobre l'espai, a càrrec d'Albert Tomàs, director tècnic de l'empresa NTE de Lliçà d'Amunt.
* Taller sobre eficiència energètica, a càrrec de l'empresa Intiam Ruai.
També es farà el concurs de problemes de lògica a través del web de l'Ajuntament. Cada dia, de dilluns a divendres, es proposarà un problema de lògica a la web municipal, l'únic requisit per participar és estar empadronat / da al municipi. Entre els encertants se sortejarà un cap de setmana per a dues persones al Centre de Natura i Desenvolupament Sostenible de les Planes de Son. Les solucions als cinc problemes es poden enviar, com a màxim, fins el dilluns 22 de novembre.
Concurs de problemes de lògica