L'Oficina d'Atenció al Ciutadà, un servei clau de l'Ajuntament

Dimecres, 30 de gener de 2013

L'OAC és una peça clau per l'objectiu general de dotar d'una major eficàcia i agilitat tant l'estructura com la gestió municipal.


L'Oficina d'Atenció al Ciutadà (OAC) és un servei de l'Ajuntament que té com a funció donar resposta a les qüestions, suggeriments o, fins i tot, queixes, que puguin plantejar els ciutadans, sobretot en relació amb l'activitat de l'Ajuntament, i que té com a objectiu la millora permanent del servei que l'Ajuntament els presta.


L'atenció al ciutadà pot ser en persona o telefònica, depenent del tràmit que aquest realitzi.


A l'OAC el ciutadà gaudeix d'un tracte personal i individualitzat, cosa que facilita a l'Ajuntament apropar-se als ciutadans i ciutadanes.


L'OAC és, per tant, una peça clau per a l'objectiu general que consisteix a dotar d'una major eficàcia i agilitat tant l'estructura com la gestió municipal, ja que des de l'OAC no només es dóna informació als ciutadans, sinó que aquests poden fer multitud de tràmits. 


Tràmits i gestions:
- Agenda de visites ciutadanes.
- Atenció i informació presencial i telefònica al ciutadà..
- Compra de targetes de transport urbà.
- Compulsació de documents.
- Còpies compulsades de documents municipals.
- Informació sobre cursos i activitats promoguts per l'Ajuntament i inscripció.
- Informació sobre tramitació administrativa.
- Instància genèrica.
- Tràmits relacionats amb el Padró d'habitants.
- Presentació de recursos contra multes.
- Queixes, suggeriments i reclamacions sobre la via pública.
- Registre d'entrada de sol·licituds i documents.
- Certificat digital idCAT.

L'OAC atén de dilluns a divendres, de 8 a 14 h i dilluns i dijous de 16 a 19 h.

Darrera actualització: 24.10.2017 | 14:03