Nou PAE per als centres educatius i les AMPA
A principis d'octubre, l'Ajuntament ha fet arribar a tots els centres educatius del municipi (escoles bressol, escoles i instituts) el nou Programa d'Activitats Educatives (PAE) per al curs 2013-14. L'objectiu és donar suport a la comunitat educativa, centres docents i associacions de pares i mares d'alumnes (AMPA) en l'educació des dels valors, la informació, el coneixement de l'entorn i la prevenció.
Â
Com l'any passat, el PAE s'ha editat en format CD per tal que sigui més prà ctic i sostenible i també es pot consultar a la pà gina de la regidoria d'Educació del web municipal.
El PAE 2013-14 inclou activitats, tallers i xerrades de diferents à mbits proposades per les diferents regidories de l'Ajuntament, alguns ja ofertats fins ara i altres de nous. Però, hi ha la possibilitat de proposar noves activitats,
xerrades o tallers per tal que aquest programa pugui oferir el mà xim de respostes a les necessitats educatives dels nostres infants, gent jove, personal docent i famÃlies del municipi.
Â
Per portar a terme qualsevol de les activitats proposades al PAE, el personal docent i les associacions de pares i mares d'alumnes que estiguin interessades hauran d'emplenar el full de sol·licitud inclòs al programa i presentar-lo a l'Ajuntament, presencialment, o a través del correu genèric de la regidoria d'Educació: educacio@llicamunt.cat.