Nova edició de les Jornades Europees del Patrimoni
Les Jornades Europees del Patrimoni d'enguany ens donaran a conèixer més espais naturals i edificis arquitectònics del municipi.
Â
La caminada de l'edició d'enguany de les Jornades Europees del Patrimoni passarà  pel Meandre del riu Tenes, situat al Barri Migdia, on s'ha fet una important inversió de recuperació, i continuarà  per la bassa de Can
Dunyó, la masia de Can Dunyó, les mines dels Set Socis i de Can Coll, i les obres del polÃgon industrial Molà d'en Fonolleda. Com sempre, serà una visita guiada amb experts, que ens parlaran sobre aquests espais naturals, edificis arquitectònics (masies) i la tranformació del territori.
Â
La caminada tindrà lloc el dissabte 28 de setembre. Se sortirà a les 9 h des del Parc de la Felicitat.
Â
Per participar en aquesta sortida no cal formalitzar cap inscripció. L'activitat és totalment gratuïta. Només cal portar aigua i esmorzar.
Per a més informació, podeu posar-vos en contacte amb la regidoria de Cultura a través del telèfon 93 860 72 29 o el correu electrònic cultura@llicamunt.cat.
Â