Noves tarifes dels títols de transport

Dijous, 31 de març de 2011

A partir de l'1 d’abril entran en vigor les noves tarifes dels títols de transport. Es redueixen tots el preus un 5% a excepció del bitllet senzill.

De l’1 d’abril al 30 de juny els preus dels títols integrats ATM i dels títols propis del servei de rodalia prestat per Renfe es reduiran un 5%.

La compensació econòmica a càrrec de l’Administració General de l’Estat ascendeix a 6,37 M€, que es descomponen en 5,51 M€ pels títols integrats ATM i 0,86 M€ pels títols del servei de rodalia de Renfe.

La modificació de les tarifes serà efectiva per als títols venuts durant el període de l’1 d’abril al 30 de juny de 2011 i els nous preus que regiran en el sistema de transport públic metropolità durant aquest període són els següents:


Noves tarifes

Darrera actualització: 24.10.2017 | 13:53