Prepara't per brillar al Carnaval de Lliçà d'Amunt

Dimarts, 20 de gener de 2026

El brilli-brilli serà la temàtica del Carnaval 2026, que tindrà lloc el dissabte 14 de febrer, enguany amb algunes novetats.

El Carnaval d'enguany començarà a les 17 h a Biblioteca Ca l’Oliveres amb una rua que recorrerà els carrers del centre urbà fins al Pavelló d’Esports, on es farà el lliurament de premis del concurs de disfresses i, com a novetat, el Rei Carnestoltes farà el seu tradicional pregó adreçat a totes les persones assistents.

Aquest any, l'organització ha decidit fer un canvi en les categories del concurs, que passen de 6 a 4, i són les següents:

  • CAT1: Categoria infantil (tots els participants fins a 10 anys), màxim 10 persones – Premi de 250 €
  • CAT2: Categoria de jove/adult (tots o la majoria de participants a partir d'11 anys), màxim 10 persones – Premi de 250 €
  • CAT3: Entitat Local (entitat donada d’alta al REMAE) – Premi de 350 €
  • CAT4: Comparsa, a partir d'11 persones amb vehicle o sense – Premi de 650 €

Totes les persones que vulguin participar al concurs i optar als premis d’alguna d’aquestes categories hauran de formalitzar una inscripció, de l'1 al 12 de febrer, mitjançant el formulari en línia. El mateix dia però, també es podran inscriure a les categories d'infantil i de jove/adult. Les categories 3 i 4 s’han d’inscriure de forma anticipada fins el dijous 12 de febrer. En el moment de rebre la sol·licitud s’assignarà un número de participació que s’haurà de recollir al taulell d’inscripcions el mateix dia de la festa, entre les 16 h i les 16.45 h.

El jurat estarà format per diferents persones del municipi que puntuaran les disfresses seguint criteris definits per l’organització: nombre de participants, originalitat, grau de dificultat...

Prèviament, del dilluns 9 al divendres 13 de febrer, el Rei Carnestoltes convidarà els escolars del municipi i tots els lliçanencs i lliçanenques que s’hi vulguin afegir a seguir els manaments, que han estat proposats pel Consell d'infants, com a preludi a la Festa de Carnaval:

  • Dilluns 9: Si al carrer vols anar, el pijama hauràs de portar.
  • Dimarts 10: Fora abrics i fora bufandes, xancletes i roba d’estiu per totes bandes!
  • Dimecres 11: Si vols anar ben divertit, una sabata de cada i a gaudir!
  • Dijous 12: Si no vols que et tirin ous, cabell pintat i perruca el dijous.
  • Divendres 13: Ja ha arribat el gran moment esperat, vine disfressat del que més t’hagi agradat!

L’etiqueta #CarnavalaLliça acompanyarà totes les publicacions de la Festa de Carnaval a les xarxes socials municipals.

Darrera actualització: 20.01.2026 | 10:31