Propera xerrada sobre educació per a famílies
Donat l’èxit de participació a les xerrades sobre educació per a famílies organitzades per les Regidories d’Educació i Salut i la Biblioteca Ca l’Oliveres, l’Ajuntament continua treballant per proporcionar eines i recursos a les famílies a través de tallers i conferències.
Aquest mes d'abril us ofereix la següent xerrada amb torn de debat i preguntes: “Educació emocional. El viatge comença a casa" (xerrada per a pares i mares amb fills i filles de 0 a 16 anys), el 14 d’abril de les 18.30h a les 19.30h a la Biblioteca Municipal Ca l'Oliveres.
Per participar-hi és important que ompliu el formulari d’inscripció en línia fins al 13 d'abril.
Ens visitarà Eva Martínez, mestra, pedagoga sistèmica i formadora de formadors, especialista en Educació Emocional i literatura infantil; és co-autora del llibre Educació emocional i família. El viatge comença a casa (Ed. Graó).
Aquesta xerrada té per objectiu donar a conèixer les dinàmiques emocionals en el sistema familiar i donar pistes per actuar de manera respectuosa i assertiva per tal d’enfortir la vida emocional dels nostres fills i filles, i també la nostra. Com a adults educadors, ens movem constantment entre dues energies: aquella que cuida, que ofereix lligam, afecte i amor incondicional, i la que -amb una mirada de confiança- ofereix l’empentta necessària per a fer créixer l’autonomia i la força cap a la vida. La bona combinació entre totes dues contribuirà a fer infants amb un bon vincle amorós i amb confiança en si mateixos per fer un pas endavant i viure la vida tan bé com sàpiguen. En
definitiva, el nostre repte és aquest, preparar-los per al viatge de les seves vides. I d’això, n’aprenem cada dia, grans i petits.