Racó de pares i mares

Dimecres, 18 d’abril de 2012

Ser mare o pare és una de les experiències més satisfactòries que hi ha a la vida, però a la il·lusió per l'arribada d'un fill cal afegir-hi el desconcert provocat per multitud de dubtes i preguntes sobre diferents temes. Per aquest motiu, la Biblioteca Ca l'Oliveres disposa d'un Racó de pares i mares pensat perquè puguin resoldre aquelles qüestions que els preocupen.  No només es poden beneficiar els pares d'aquest espai de consulta, també està destinat a tutors i professionals que tinguin relació amb el món de l'infant.

On està ubicat aquest racó?El trobaràs a la sala infantil, just al costat de l'àrea de Petits Lectors. A prop on els teus fills s'entretenen i aprenen amb els llibres. Així no hauràs de moure't massa.
La biblioteca et vol acostar aquesta secció perquè puguis informar-te i assessorar-te i així ajudar-te en la gran responsabilitat de ser mare o pare.

Què hi trobem?Com que aquest apartat va destinat a edats molt diverses i amb unes característiques ben diferenciades, s'ha elaborat una classificació per temes, amb la finalitat de fer més senzilla la recerca i donar la possibilitat de conèixer les temàtiques al Racó de Pares.

Com identificaré els llibres d'aquesta secció?Molt fàcil! Al  llom del llibre trobaràs els pictogrames que es mostren a continuació. Aquestes imatges, a més de  mostrar la temàtica del llibre, identifiquen la ubicació al Racó de Pares i Mares.

 

Pictogrames biblioteca

La Biblioteca també disposa d'altres documents relacionats amb el món de l'infant com:

 

  • DVD: documents audiovisuals sobre diferents temes.
  • Reculls de cançons de bressol: la música per despertar el plaer d'escoltar, de ballar, de sentir...
  • Revistes: Ser padres, El bebé, Crecer, Infància,  Embarazo sano, Viure en família, Mi pediatra...

 

A més, la Biblioteca organitza diferents activitats destinades a pares, mares i infants de 0-3 anys, com:

 

  • Xerrades
  • Contes musicals
  • Jocs de falda
  • Hores del conte especials

 

El proper dissabte 12 de maig a les 11h, l'Anna Farrés farà un "Tastet de moixaines", activitat que parteix de la música, moixaines, cantarelles, jocs dansats i cançons de bressol.

No oblidis que les places són limitades i cal inscripció prèvia a la Biblioteca.

Per a qualsevol consulta no dubtis en dirigir-te al personal de la biblioteca.

Darrera actualització: 24.10.2017 | 13:58