Tornen els Cursos d'Iniciació a Internet i Correu Electrònic
Dijous, 28 d’agost de 2008
Les regidories de Comunicació i Participació Ciutadana impulsen de nou els cursos d'Iniciació a Internet i Correu Electrònic durant l'últim trimestre d'aquest any; començaran l'última setmana de setembre i finalitzaran abans de les vacances de Nadal.
- El curs consta de 12 sessions d’una hora i mitja cada una, que sumen un total de 18 hores. Amb la realització del curs, l’alumnat aprèn les parts bàsiques d’un ordinador, a navegar per Internet i a crear i utilitzar un compte de correu electrònic personal. L’objectiu del curs és apropar les noves tecnologies de la informació a la ciutadania.
- Aquest curs ja es va realitzar al Centre Cívic Palaudàries, on va tenir molt èxit de participació. La novetat és que, durant l’últim trimestre d’enguany, s’inicia també al Centre Cívic Ca l’Artigues; d’aquesta manera, s’amplia l’oferta a més ciutadans i ciutadanes.
- Les inscripcions d’aquest curs es poden dur a terme als centres cívics municipals, a partir del 15 de setembre de 2008.
- Per a la realització d’aquests cursos l’Ajuntament ha rebut una subvenció de 3.000 € de la Diputació de Barcelona, dins del Pla de Concertació Xarxa Barcelona Municipis de Qualitat 2008–2011.