Un any més s'inicia el projecte Licano a l'institut
Al mateix temps que ha començat el curs escolar, l’institut del municipi s’ha acollit, com cada any, al projecte Licano.
Aquest projecte pretén donar atenció educativa a la diversitat de l’alumnat d’educació secundària de segon cicle de l’ESO de l’institut de Lliçà d’Amunt, i compta amb la col·laboració i el suport conjunt de l’institut, l’Ajuntament i el Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya.
Per aquest curs 2010-2011 s’ha innovat en les activitats del projecte, tenint en compte que aquestes poden ser una eina molt útil en la formació laboral i en el currículum de l’alumnat en un futur. L’alumnat que assisteix al projecte Licano s’especialitzarà en dues professions: l’horticultura i la jardineria, ja que l’institut disposa d’un hort dins el seu recinte, preparat per ser cultivat i treballat per l’alumnat.
Aquestes professions fomentaran aspectes molt importants en l’alumnat com el treball en equip, el treball físic, el compromís social que suposa, l’afiliació per aconseguir uns objectius marcats i la identificació amb un projecte.