“Una meravella anomenada Vida”

Dilluns, 24 d’abril de 2017

“Una meravella anomenada Vida. Com són, com funcionen i d’on vénen els éssers vius”, aquest és el títol del llibre que es presentarà a la Biblioteca Ca l’Oliveres el dijous 27 d’abril a les 18:30h a càrrec d’una de les seves autores i coordinadores, la lliçanenca Maria Soley, guardonada recentment amb el reconeixement Lliçanenca de l'Any 2017.

Les persones estem en contacte constant amb moltes altres formes de vida. És tan habitual, que generalment no hi posem gaire atenció. També nosaltres som éssers vius i, de fet, la vida és l’element distintiu més important de la Terra. Ara bé, en què consisteix el fet de viure? Què diferencia la matèria viva de la inerta? Com va aparèixer la vida? Per què hi ha tantes espècies diferents d’éssers vius? Com han anat evolucionant al llarg del temps? Si la vida sembla tan fràgil, com s’explica la seva persistència?


El lector descobrirà de manera senzilla i planera un conjunt d’aspectes essencials, curiosos i fascinants dels éssers vius: el seu origen, quins grans grups trobem en l’actualitat, com funcionen i com han fet canviar la història del nostre planeta.

Darrera actualització: 24.10.2017 | 14:32