Veredicte del V Concurs de punts de llibre
L'Aleix Martínez, la Mireia Porqueras i l'Eva Guerrero han estat els guanyadors del V Concurs de punts de llibre, convocat per la regidoria de Cultura amb motiu de la festivitat de Sant Jordi.
La temàtica d'aquesta edició era lliure, però havia d'estar relacionada amb Sant Jordi. El concurs constava de quatre categories segons les edats dels participants, les persones premiades han estat:
- Categoria de 5 a 8 anys: Aleix Martínez Muñoz, 7 anys
- Categoria de 9 a 11 anys: Mireia Porqueras Maudes, 10 anys
- Categoria de 12 a 17 anys: Eva Guerrero Robles, 14 anys
- Categoria de 18 a 30 anys: aquesta categoria ha quedat deserta per manca de participació
Les persones guanyadores obtindran entrades per a diferents parcs d'atraccions i un lot de material de dibuix, en funció de la categoria, a més els seus dibuixos seran punts de llibre que es donaran en el servei de préstec de la Biblioteca Ca l’Oliveres.
Amb tots els punts presentats es farà una exposició que es podrà veure del 21 d'abril al 5 de maig a la Biblioteca Ca l'Oliveres.