Vols ser à via cuinera al proper Sopar de les Àvies?
L'Ajuntament i la Comissió del Sopar de les Àvies conviden totes les à vies del poble a participar en el 27è Sopar de les Àvies, que tindrà lloc el dijous 5 de setembre a la plaça de Catalunya en el marc de la Festa Major.
Com ja es va fer l'any passat i com a mesura d'estalvi, no s'han enviat les més de 1.000 cartes que s'enviaven a totes les dones a partir de 55 anys, inscrites al Padró d'habitants i possibles à vies. La crida es fa a través dels mitjans de comunicació municipals.
Â
Aquest any, les à vies que vulguin participar-hi, per tal de formalitzar la inscripció, han d'omplir una butlleta que trobaran a l'OAC de l'Ajuntament, al Casal de la Gent Gran i a tots els locals socials i centres cÃvics del municipi en els seus respectius horaris. Un cop emplenada aquesta butlleta, han de dipositar-la a les urnes que hi haurà als espais esmentats, abans del dia 21 de juny.
Les à vies que participen al Sopar de les Àvies han de cuinar una cassola, en funció de les seves especialitats o preferències.
Â
En aquesta edició, hauran de cuinar per a 10 persones, ja que les taules, com en la passada edició, seran més grans i per aquest nombre de comensals.
Les cassoles que cuinin les à vies formaran part dels diversos elements culinaris que degustaran prop d'un miler de persones agermanades en aquest sopar. El primer plat i les postres aniran a cà rrec de l'organització.
L'Ajuntament es fa cà rrec de la despesa de la matèria prima i dóna un petit ajut de fins a 20€, si és necessari, per complimentar els productes que s'escaiguin per a l'elaboració del plat, a més de convidar les à vies cuineres gratuïtament al sopar.
Durant la resta de l'any, amb les à vies que hi han participat es fan diverses trobades, un berenar, una excursió... amb l'objectiu de mantenir el contacte i d'aportar noves idees per a properes edicions del Sopar de les Àvies.
Â
Si necessiteu més informació podeu posar-vos en contacte amb la regidoria de Cultura trucant al telèfon 93 860 72 29.