És un servei que permet comunicar-te les 24 hores del dia i els 365 dies de l’any amb professionals que estan preparats per oferir-te l’ajuda necessària a l’instant i en qualsevol moment. Proporciona més autonomia, més seguretat a la llar i la família gaudeix d’una major tranquil·litat
Com funciona?
Per poder tenir contacte directe amb la central de teleassistència s’instal·la a la llar un dispositiu fix, el terminal, que es connecta amb el centre d’atenció i que té un abast sonor a tota la casa.
Mitjançant un polsador personal, es podrà comunicar amb el servei prement de la central receptora.
Persones destinatà ries:
<p>Qualsevol persona que visqui sola de forma permanent o durant gran part del dia i pugui estar en risc per motius de salut, discapacitat, dependència i/o edat avançada-</p>
Equip tècnic:
<p>Serveis socials municipals</p>
Com sol·licitar-ho:
<p style="text-align: justify;">Els Serveis socials de l’Ajuntament de Lliçà d’Amunt informen del servei, valoraren la situació de la persona sol·licitant, resolen dubtes i s'encarreguen de formalitzar la sol·licitud .</p>
<p style="text-align: justify;">La <a href="https://www.diba.cat/web/teleassistencia" target="_blank">Diputació de Barcelona</a> presta el servei en col·laboració amb tots els municipis de la província de Barcelona.</p>
<p><!--EndFragment--></p>