Padró d'habitants: Volant de convivència històric
Certificat emès per l'Ajuntament que acredita les dades de les persones que van conviure en un mateix habitatge en una data determinada.
NOTA: D’acord amb la Resolució de 30 de gener de 2015, on es donen instruccions tècniques als Ajuntaments sobre gestió del padró municipal, l’Ajuntament només podrà entregar el certificat o el volant de convivència on hi constin totes les dades dels inscrits si té el consentiment de tots els majors d’edat inscrits en el full padronal. Pel contrari, en el certificat o volant de convivència només hi podran constar les dades del sol·licitant i el nombre de persones amb qui conviu
Quin cost té:
Gratuït.
Quan es dóna resposta:
El període màxim és de 15 dies amb caràcter general.
Qui pot sol·licitar-ho:
- La persona interessada.
- Qualsevol persona major d’edat inscrita en el mateix full, sempre que tots els majors d’edat inscrits hagin donat prèviament el seu consentiment a l’Ajuntament mitjançant la signatura del document d’autorització de representació.
- Altra persona que acrediti actuar en representació de la interessada.La representació sempre s'ha d'acreditar, els majors d'edat que atorguin autorització per sol·licitar o recollir el certificat a nom seu, ho han de fer per escrit on es deixi constància de les seves dades i les de la persona que actua en el seu nom. És imprescindible que la persona que fa el tràmit s'identifiqui amb l'original del seu document d'identitat, i que aporti l'original o fotocòpia del document de la persona representada.
Cal aportar:
-
Autorització de representació per a tràmits de padró
DNI, passaport o targeta de residència del/s sol·licitant/s- En cas que el tràmit no el faci directament la persona interessada:
cal presentar el document 'Autorització de representació per a tràmits de padró' - Per a la realització del tràmit en línia és necessari adjuntar TOTA la documentació que s'especifica en l'apartat de 'Documentació necessària'
- Aquest tràmit permet notificació electrònica a través del servei e-NOTUM.
- Els arxius amb extensions diferents a .DOC, .PDF, .JPG s’han d’enviar comprimits en ZIP o RAR perquè puguin ser suportats per la plataforma de tramitació.
NOTES:
Canals de tramitació:
-
Presencial
-
Telemàticament
Tramitar ara