Padró d'habitants: Volant de convivència històric

Certificat emès per l'Ajuntament que acredita les dades de les persones que van conviure en un mateix habitatge en una data determinada.

NOTA: D’acord amb la Resolució de 30 de gener de 2015,  on es donen instruccions tècniques als Ajuntaments sobre gestió del padró municipal, l’Ajuntament només podrà entregar el certificat o el volant de convivència on hi constin totes les dades dels inscrits si té el consentiment de tots els majors d’edat inscrits en el full padronal. Pel contrari, en el certificat o volant de convivència només hi podran constar les dades del sol·licitant i el nombre de persones amb qui conviu

Quin cost té:

Gratuït.

Quan es dóna resposta:

El període màxim és de 15 dies amb caràcter general.

Qui pot sol·licitar-ho:

  • La persona interessada.

  • Qualsevol persona major d’edat inscrita en el mateix full, sempre que tots els majors d’edat inscrits hagin donat prèviament el seu consentiment a l’Ajuntament mitjançant la signatura del document d’autorització de representació.

  • Altra persona que acrediti actuar en representació de la interessada.La representació sempre s'ha d'acreditar, els majors d'edat que atorguin autorització per sol·licitar o recollir el certificat a nom seu, ho han de fer per escrit on es deixi constància de les seves dades i les de la persona que actua en el seu nom. És imprescindible que la persona que fa el tràmit s'identifiqui amb l'original del seu document d'identitat, i que aporti l'original o fotocòpia del document de la persona representada.

Cal aportar:

  • Autorització de representació per a tràmits de padró


    • DNI, passaport o targeta de residència del/s sol·licitant/s

    • En cas que el tràmit no el faci directament la persona interessada:
      cal presentar el document 'Autorització de representació per a tràmits de padró'

    • NOTES:



      • Per a la realització del tràmit en línia és necessari adjuntar TOTA la documentació que s'especifica en l'apartat de 'Documentació necessària'

      • Aquest tràmit permet notificació electrònica a través del servei e-NOTUM.

      • Els arxius amb extensions diferents a .DOC, .PDF, .JPG s’han d’enviar comprimits en ZIP o RAR perquè puguin ser suportats per la plataforma de tramitació.

    Canals de tramitació:

    Oficina d'atenció a la ciutadania (OAC)

    c. d'Anselm Clavé, 73 - 08186 Lliçà d'Amunt - Barcelona
    Telèfon: 93 841 52 25
    Fax: 93 841 41 75
    Adreça electrònica: ajuntament@llicamunt.cat
    Horari:  
    Amb CITA PRÈVIA.
    De dilluns a divendres, de 8.30 a 14 h. Dilluns, de 16 a 19 h.
    Horari d'estiu: els mesos de juliol i agost, de dilluns a divendres, de 8.30 a 14 h, tardes tancat.
    Vegeu-ne la situació al mapa
    Darrera actualització: 11.12.2024 | 08:49